onsdag 29. april 2009

29. April

Heia !
I dag er jeg bare hjemme. Det er kjedelig. Jeg nyser, hoster og snyter meg og er rett og slett skikkelig forkjøla. Det eneste som er positivt med det er at jeg får tida til å rydde opp i mitt nokså rotete hjem og kanskje pakke litt til jeg skal ut på reise til Svolvær på mandag. Jeg drar til hjem til Svolvær fordi min herlige lillebror skal konfirmeres, og det blir gøy. Jeg gleder meg til å se han og resten av familien min.

Svolvær er verdens fineste sted, og som kanskje ikke alle vet så flytter jeg dit til sommeren. Jeg både gruer meg og gleder meg.
Det jeg gruer meg til er at jeg reiser i fra alle de nydelige vennene mine her og at alt blir annerledes, men det jeg gleder meg til er å se familien min og alle de jeg er glade i som bor i Svolvær mye mer enn jeg har de sisste årene.



Nå skal jeg ta tak i rotet for så å se nok en episode av sex og singelliv!
Takker til Marie og Onkel som ga meg hele samleboksen med alle episodene i i julegave! <3


Snakkes seinere!

Kaja Flatø

Ingen kommentarer: