tirsdag 28. april 2009

God kveld !

Jeg har glemt denne bloggen min utallige ganger nå, og mener selv at det kanskje ikke er noe for meg. Men min kjære venn Ida insisterer på at jeg skal starte å videoblogge, men jeg må innrømme at jeg er litt usikker på det, men skal ta det opp til vurdering.

I dag har jeg vært på kontoret til elevorganisasjonen i Troms. For de som ikke vet det, så er jeg tillitsvalgt for andre året på rad i organisasjonen sammen med mange utrolige mennesker som jeg forguder. Der har jeg vært sammen med Ida. Vi spiste god lunch sammen som hun tok med til oss, snakka tull og tøys og hadde det koselig.
Senere dro vi hjem til henne og så på film og på paradise hotel

(følger ikke med sånn egentlig, men må nok innrømme at jeg og er litt betatt av denne nokså fæle serien).

Jeg dro senere hjem med bussen og oppdaga nok en gang at en så liten ting som en hyggelig bussjåfør som smiler og ser ut som om at han er oppriktig glad for å se deg idet du hopper inn i bussen kan gjøre dagen din fra bra til best !
Folk klager på cominor, jeg derimot hygger meg hver en eneste gang jeg tar buss.


Skal nå kose meg med ett par episoder av sex and the city før jeg og tar kvelden!

Snakkes forhåpentligvis snart !
Kaja Flatø

2 kommentarer:

Ida Helene sa...

VIDEO VIDEO VIDEO

Kaja Flatø sa...

kanskje kanskje kanskje, men finner ikke strømkabelen til kameraet, så ser ikke ut til at det blir med en gang iallefall :D