mandag 27. oktober 2008

Dagen i dag, Today, Heute, i dag.

I dag da jeg kom hjem fra jobb var det to menn i leiligheta mi, jeg roper hallo i det jeg går ned trappa og tenker at jeg kanskje er heldig og har fått mannebesøk, men det snur fort..
To elektrikkere står nede og viser rubbel og bit av rumpa mens de surrer i en kontakt og hilser når jeg kommer ned. For en skuffelse.
Jeg gikk på soverommet og la meg under dyna og skrudde iPoden på fullguffe og sovna, og der sov jeg.

I vill panikk våkna jeg klokka sju på kvelden og ikke visste om det var dag eller natt, det viste seg jo da til slutt at det var en mellomting.

Akkurat nå sitter jeg og venter på at Karoline skal komme. Jeg skal overraske henne med en film og hver sin bolle og kanskje en liten sjokoladebit til kaffen og en god film, altså "Sex and the City, The Movie".
Gleder meg, for jeg rett og slett bare elsker den filmen :D

Ingen kommentarer: