søndag 26. oktober 2008

Denne helga har gått til kun daffing sammen med Siril, og ikke mye mer enn det. Deilig å slappe av. Litt krangling om hvem som skulle forlate dyna for å skru av tv'en ble det nok, eller lettere sagt, jeg må nok anskaffe en fjernkontroll!
Så en skummel film i går på Tv-Norge, husker ikke hva den het, men det var en død hest i et basseng, slanger i senga og en gal sexy mann; men poenget er Hvem som jobber i Tv-Norge skjønner ikke at enhver nordmann som sitter og ser på film liker ikke å bli avbrutt med aktuelt og været midt i?!? Jeg for min del boikotter tv-Norge fra nå av med mindre det er noe jeg virkelig bare MÅ se :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du burde ha flere bilder til innleggene dine. :)

Kaja Flatø sa...

Ja, men som sagt så har jeg datatrøbbel, så på min data så funke det ikke å legge ut bilder på bloggen :)Venter bare på lønningsdag sp jeg får kjøpt meg ny data :D