søndag 16. november 2008

Late dager

I det siste har jeg vært lat med blogginga, men sverger til dere som er innom bloggen min at jeg skal bli flinkere!
Helga har gått til vinkveld og litt mer, men mer sier jeg ikke.
Har tenkt litt på hvor personlig man burde være i bloggen sin, det er vanskelig og ikke være personlig, men så vil man jo ikke blotte livet sitt til gud og hver mann heller. Rart det der altså.
Hva vil dere høre? Morsomt med spørsmål, alltid hyggelig :)

Det har kommet solsenter på Langes, så jeg var å testa det i går og i dag. Nye flotte senger med sånn sprute-greie. Herlig. Føler meg frisk som en fisk når jeg kommer ut svett og ikke særlig pen livredd for å møte på kjentfolk på tur hjem.

Tenkte forresten jeg skulle kjøpe meg et kamera så jeg kan legge ut flere bilder og slik. Har litt lyst på et slikt et :


Men nå starter CSI, så må suse til tv'en.
Snakkes snart <3

Ingen kommentarer: