fredag 28. november 2008

Matpakke


Matpakken min inneholder ordentlig norsk mat, sunn mat !
Kantina vår på skolen selger sunn mat, men den som virkelig frister er usunn og full av fett. Jeg har bestemt meg for å aldri mer handle i kantina og ha med meg matboksen hver gang jeg skal på skolen.
Prøver fortvilt og ha et sunt kosthold og trimme regelmessig, men skal innrømme at det kanskje ikke går så bra. I går lå jeg og Kristine på sofaen og trykka i oss to store sjokolader etter spaghetti og pølser med ketshup på, men det er vel greit med en glipp inni mellom?
Man skal kose seg med maten, det er viktig, så egentlig skal man ha god samvittighet etter en stor stratos, for man pleier jo sjelen og det er bra det!
Jeg elsker matpakke rett og slett, men den er best om noen lager den for deg

Ingen kommentarer: