onsdag 26. november 2008

Miss Fjordland

Kristine og jeg tok hver sin pose på rompa og silte ned på butikken for å handle middag. Jeg endte opp med det jeg pleier å ende opp med; Fjordland kylling karry!



Det er en genial reklame der Vingle-Petter ikke greier og velge, jeg har samme problem og har stor forståelse for vanskene hans, derfor blir det alltid enten kjøttkaker eller kylling.
Har enda ikke turt å prøve Toro's retter som er naboen til Fjordland i butikkhyllene, er dessverre enda preget av skepsis til nykommeren. Hva synes dere?

Resten av denne vakre dag regner jeg med skal gå til tv og sjokolade. For tiden er jeg litt lat som dere skjønner. Har hatt en kjip runde med influensa og et flott familiebesøk i lofoten som har tatt tiden min fra blogging i det sisste.

Kan nesten ikke vente til jeg skal til Svolvær i jula og være sammen med alle nære og kjære!

Men nå er maten klar, så snakkes seinere.

Ingen kommentarer: