torsdag 28. mai 2009

Lang bloggpause

Heia til de få som er innom!

Jeg har drevet med mye den siste tiden som har gjort det nermest umulig for meg å blogge.

Tingene mine er pakka i esker, vesker, kofferter og alt som finnes og pakke i.
Jeg trodde ikke det var mulig å ha så mye klær og ingenting å ha på seg?
Det er tydelig at jeg har mani for sko og te-lysestaker, jeg kasta en stor pose med sko og uttallige lysestaker.
Men nå er alt klart til søndag; da sitter jeg på hurtigruta på vei til mitt nye hjem Svolvær. Jeg gruer meg!



Før jeg reiser skal vi ha overlappingshelg i EO-Troms! Det blir flotte saker, jeg gleder meg masse.
Lørdag kveld blir det liv, da sprettes champagnen og folk blir tullete og fantastiske

Slenger med et litt morsomt bilde fra en bytur for en stund siden, se så fine vi er :D





Snakkes snart!
Kaja Flatø

Ingen kommentarer: